Overslaan naar inhoud

+3000

Voltooide projecten

98%

Positieve recensies

+200 000

Gebruikers/dagen

30%

Gemiddelde besparing

Op gebruiksgemak gebaseerde uniforme communicatie, alles in één systeem

Veel meer dan een eenvoudige PBX, alle communicaties zijn geïntegreerd in één enkel systeem. Het professionele telefoonsysteem One Partner is beschikbaar als een cloud-, hardware- of softwareoplossing, afhankelijk van uw voorkeuren.

  • Zakelijke telefoon
  • Videoconferentie
  • Linkus UC-klanten
  • Callcenter
  • Omnichannel messaging
  • CRM- en platformintegraties

Meer informatie

Eenvoudig te gebruiken

Een eenvoudige applicatie voor alle communicatie. Werk gesynchroniseerd via het web, de desktop of mobiel, waar u ook bent.

Eenvoudig te beheren

Het eenvoudigste beheer met point-and-click configuratie, een krachtig dashboard, rapporten en nog veel meer.

Eenvoudig te ondersteunen

Toegewijd partnerhulpmiddel voor gecentraliseerde levering, monitoring en beheer van Yeastar PBX-systemen voor klanten.

Ultieme flexibiliteit

Automatische provisioning met meer dan 270 modellen IP-telefoons, 120+ ITSP's en nog meer apparaten en diensten.

Stem, video, berichten, klantervaring, allemaal in één IP PBX.


Linkus UC-klanten

Functierijke UC-applicatie voor naadloze samenwerking. Beschikbaar op het web, computers en mobiele apparaten.

Operatorpaneel

Profiteer van realtime zicht op de oproepstromen. Verdeel oproepen eenvoudig met drag-and-drop.

Callcenters

Rust agenten en supervisors uit met nuttige tools zoals interactieve spraakrespons (IVR), bedieningspaneel, wallboard, enzovoort.

Telewerken

Werk van overal en blijf verbonden met beveiligde externe toegang.

Omnichannel messaging

Ga verder dan alleen spraak. Betrek uw klanten via live chat en meerdere berichtkanalen.

Videoconferentie

Organiseer face-to-face vergaderingen met HD-audio en -video.

Linkus UC-klanten

Blijf overal en altijd verbonden met oproepen, vergaderingen en chats, allemaal in één eenvoudige applicatie.


Chat, neem deel aan conferenties en werk samen


Omnichannel messaging

WhatsApp, SMS en teamchats. Toegang tot en beantwoorden van berichten van klanten via meerdere kanalen en samenwerken met teams, alles in één interface.

Conferentie en vergadering

Profiteer van HD-audioconferenties en online videogesprekken met schermdeling. Start, plan en neem deel met slechts een paar klikken.

Profiteer van de voordelen van videoconferenties, schermdeling en teamchat.

Start binnen enkele seconden

Start een directe of geplande vergadering en deel de vergaderlink om uw collega's en klanten uit te nodigen om deel te nemen.

Deelnemen via de links

Klik rechtstreeks in uw webbrowser om deel te nemen aan videoconferenties, waardoor u tijd en moeite bespaart die verloren gaan aan het installeren van applicaties of extensies.

Wees interactief

Deel uw scherm gelijktijdig met alle deelnemers voor een demonstratie en chat direct met anderen om uw ideeën uit te wisselen.

Houd de controle

Als host kunt u één of meerdere deelnemers dempen, bepaalde deelnemers verwijderen en de vergadering op elk moment beëindigen.

Alle contacten op één plek


Houd belangrijke contactgegevens bij die van belang zijn voor uw bedrijf met het unified address book. Zorg ervoor dat uw team altijd weet wie ze moeten contacteren om gemakkelijk klanten te bereiken.

  • Unified bedrijfsadresboek
  • Maak en beheer persoonlijke of gedeelde contacten
  • Synchroniseer contacten uit het CRM en het Helpdeskplatform

In dienst van de moderne werkplek


Teams in telewerk

Het hebben van personeel op verschillende locaties betekent niet per se dat het om geïsoleerde teams gaat. Online samenwerkingsvergaderingen zorgen ervoor dat iedereen op dezelfde manier geïnformeerd wordt.

Natuurlijke conversatie

Een menselijke manier van communiceren met non-verbale signalen, om snel tot wederzijds begrip te komen en acties en beslissingen te versnellen.

Voorbij uw organisatie

In plaats van een gevoel van afstand, ontmoet virtueel externe deelnemers, of het nu uw klanten, partners of andere collega’s zijn, om een gevoel van vertrouwen op te bouwen.

Een betere klantenservice begint hier


Dankzij eenvoudig in te stellen IVR-menu's, oproepwachtrijen en een intuïtief agentendashboard is het beheer van oproepen eenvoudig.

  • Automatische oproepverdeling met vaardigheidsgebaseerde routering, prioritaire wachtrijen, enz.
  • Stel flexibele wachtrijstrategieën in (Rrmemory, liner, enz.).
  • Bied een automatische terugbeloptie aan tijdens piekuren.
  • Monitor het actieve oproepverkeer op elk moment en in één oogopslag.

Dien proactief klanten die in de wachtrij staan door hen nuttige informatie te geven – geschatte wachttijd, positie in de wachtrij en gepersonaliseerde aankondigingen.

Identificeer in één oogopslag de verkeerspatronen in wachtrijen op het wachtrijpaneel en pas de toewijzing van agenten en de oproepverdeling tijdig aan om de efficiëntie van het callcenter te verhogen.

Corrigeer eenvoudig het gedrag van agenten met coachingsfuncties zoals fluistermodus, stille monitoring, oproepinterventie en oproepopname.

Verlies nooit het overzicht van een gemiste oproep in uw callcenter. Met de intuïtieve lijst van gemiste oproepen in de wachtrij kunt u eenvoudig de opvolgingsstatus van gemiste oproepen labelen met tags, en agents in staat stellen uw klanten met één klik terug te bellen.

Automatische monitoring van 17 key performance indicators (KPI's) van het callcenter en uw vooraf gedefinieerde Service Level Agreement (SLA) op het wallboard, met realtime waarschuwingen wanneer de drempel wordt bereikt.

Help uw agents zich te ontwikkelen en te verbeteren met concrete inzichten die rechtstreeks worden verstrekt door diepgaande enquêtes die na het gesprek worden uitgevoerd en klanttevredenheidsrapporten.

Instantane opname van de prestaties

Blijf overal en altijd verbonden met oproepen, vergaderingen en chats, allemaal in één eenvoudige applicatie.


Verbind uw hele team, van de verkoopafdeling tot de klantenservice, via één enkel platform. Verbeter de klanttevredenheid en stimuleer uw verkoop.

  • Volgen van de som van alle wachtrijen of de statistieken van een individuele wachtrij.
  • 17 key performance indicators (KPI's)
  • Realtime monitoring
  • Flexibele berekeningsperiode
  • Aanpasbare widgets
  • Multi-schermweergave

Betere gegevens, eenvoudigere beheer


Toegang tot 8 geavanceerde rapporten van het callcenter. Identificeer eenvoudig problemen en kansen in uw callcenter met een volledig overzicht van operationele maatregelen, belparameters en panoramastatistieken over specifieke wachtrijen per agent.


U kunt gerichte analyses van de gegevens van uw callcenter uitvoeren op basis van een aangepaste selectie van tijdslimieten, agenten en wachtrijen, rapporten in realtime of historische rapporten delen met uw team in downloadbare grafische formaten, en rapporten plannen om in de toekomst periodiek te worden uitgevoerd.

Alle klantinteracties op één plek


Bied uw klanten meer mogelijkheden om contact op te nemen. Het One Partner-systeem gaat verder dan alleen spraak en video met een multi-channel inbox voor berichtenkanalen zoals SMS en WhatsApp. U kunt nu alle gesprekken met klanten ontvangen en verwerken op één enkel platform.

  • Oproepen, video, live chat, SMS, WhatsApp en Facebook-berichten.
  • Help klanten via meerdere chatkanalen in één interface.
  • Verwijder de noodzaak om tussen applicaties te schakelen.
  • Houd een centraal record bij van al uw chatgesprekken.
  • Stel uw team in staat om met klanten te chatten vanaf elke locatie met de Linkus UC-klanten voor mobiel, desktop en web.

Meer opvallende functies en integraties



Remote Access Service


Veilige en stabiele communicatie overal zonder poortdoorverlegging.

Callcenterconsole

Bewaking en beheer van uw wachtrijen en de activiteiten van uw agenten in de webclient.

Aanwezigheidsstatussen

Laat uw collega's weten of u beschikbaar bent met aanwezigheidindicatoren.

Bestand delen

Deel bestanden, documenten, afbeeldingen, enzovoort, binnen individuele of groepschats.

Functietoetsen

Stel snelkoppelingen in voor snelnummering, intercom, BLF-monitoring, enzovoort.

Controle van bureautelefoons (CTI)

Verbind de IP-telefoon om oproepen vanaf de computer te beheren.

Teams-integratie

Neem de Linkus-app op in Microsoft Teams om uw workflow te stroomlijnen.

Outlook-integratie

Klik om uw Outlook-contacten te bellen en bekijk uw belgeschiedenis rechtstreeks in Outlook.

CRM-integratie

Ondersteuning voor HubSpot, Salesforce, Zendesk, Zoho, Bitrix24, Odoo en meer.

Werk zoals uw bedrijf dat doet

Bij Yeastar brengen we productupdates sneller uit dan wie dan ook in de industrie. Van geavanceerde functies en integraties tot verticale oplossingen, we zijn toegewijd aan het helpen van u om altijd productief en concurrerend te blijven.

Oplossingen voor elke sector

  • Horeca
  • Gezondheidszorg
  • Onderwijs
  • Detailhandel
  • Financiën
  • Overheid

Vereenvoudig uw workflows

  • Integratie met Microsoft Teams
  • WhatsApp-integratie
  • CRM- en Helpdesk-integratie
  • Integratie met Active Directory

Transformeer uw bedrijf met krachtige tools

Faites passer votre entreprise au niveau supérieur grâce à la suite complète des solutions One Partner.

Neem contact met ons op

Transformez votre entreprise avec des outils puissants

Faites passer votre entreprise au niveau supérieur grâce à la suite complète des solutions One Partner.

Découvrir